Wernisaż

Dzisiaj o 17:00, w Natolińskim Ośrodku Kultury, odbył się wernisaż wystawy „Duże obrazy sercem malowane”. Wśród prac kilkunastu artystów znalazło się też pięć moich obrazów: cztery akrylowe i jeden olejny.
Poziom obrazów był naprawdę wysoki. Gości zjawił się tłum i zrobiło się naprawdę sympatycznie. Przy okazji poznałam kilku malarzy i mogłam porozmawiać z nimi, obok ich prac, na temat zastosowanych technik.
Miło było zobaczyć na jednym z obrazów moją starszą córkę, która pozowała w zeszłym miesiącu w pracowni.
I jeszcze dostałam cudowny bukiet kwiatów od męża.

wernisaz

Prace można będzie oglądać do świąt.

4 thoughts on “Wernisaż

  1. No, i popatrz!! Dopiero co zaczynałaś malować – a teraz … wernisaż! Moje gratulacje! Jamba powiedziała, że też się jej Twoje obrazy podobają. Ale szczególnie kotki szylkretowe.
    A bukiet cudny!!

    • Czas szybko leci… Nawet się tego nie zauważa, ale mam już na swoim koncie ok. 80 prac.
      Podziękuj Jambie. 🙂
      Bukiet od męża, też mnie zachwycił.

    • Wyślę Ci na maila kilka obrazów z córką, gdy były jeszcze świeże, na sztalugach. Córa pozowała i kilka osób ją naprawdę fajnie namalowało. Na wystawie mało zdjęć robiłam, bo był spory tłum.

Skomentuj

