Wystawa w Piastowie

Wczoraj, w ramach XVIII. Przeglądu Twórczości Plastycznej Interpretacje 2015, poświęconego tematowi czasu, odbył się wernisaż, na którym ogłoszono wyniki konkursu.
W konkursie wzięło udział 81 prac. Mój obraz, przedstawiający koła zębate, dostał wyróżnienie.

wystawa w Piastowie

wystawa w Piastowie

wystawa w Piastowie

Gabaryty nagrody naprawdę mnie zaskoczyły. Na szczęście na wernisaż pojechałam z przyjaciółkami samochodem. 🙂

wystawa w Piastowie

Wystawa będzie otwarta do 22. maja. Zachęcam do obejrzenia, gdyż naprawdę jest tam wiele pięknych prac, które mogą zachwycić i zmienić nasze spojrzenie na czas.
Fotorelacja z wernisażu

6 thoughts on “Wystawa w Piastowie

  1. Dlaczego ja nie mogę znaleźć Twojego obrazu z kołami zębatymi? Ani tu ani na Twojej drugiej stronce??!!
    Czy ja taka niekumata, że gdzieś jest, tylko ja nie widzę!!

    • Jolu, obraz skończyłam malować tuż przed wystawą i nie udało mi się w takim pośpiechu zrobić mu zdjęcia dobrej jakości. Ale dziś ma już wrócić do domu, więc i zdjęcie pojawi się lada dzień na http://www.malowanekoty.art.pl, gdy będzie dobre światło do fotografowania. A chwilowo widać go w tle na trzeciej fotce.

Skomentuj

